En fasters nerver.

Jag vet att jag skrivit det förr men det tåls att skrivas igen:
Jag har världens finaste brorsdotter!

Hon lade upp en länk till mig häromdagen och det var inte helt utan att jag blev lite rörd! (ja jag är känslig, det har vi ju konstaterat)
Klicka för att komma in på Anjas blogg!

Hon lekte dock med sin fasters nerver i fredags när hon lade upp en bild på ett ultraljud på facebook.
Jag tänkte först inte på att det var första april och trodde på allvar att jag skulle bli gammelfaster!
Det hade blivit världens finaste unge, men jag antar att gammelfaster är något jag kommer få bli med tiden ändå.

För övrigt är jag lite lättad. Att ha en brorsdotter som får barn före sig själv får en att känna sig lite sen med saker och ting.
Men hey, allas biologiska klockor tickar olika fort!

Kommentarer
Postat av: PAUSE

oki. jag är ryss :D det var mest därför... eller aa född i ryssland

2011-04-06 @ 15:39:36
URL: http://finest.se/pause

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0