Fint ska det va!

När man inte pladdrat ner något alster på drygt en vecka skulle man kunna känna den där pressen att det man slutligen skriver ska vara något givande, intressant och trevligt för andra att läsa.
Jag struntar fullkomligt i den pressen.

Jag struntar i detaljerna och säger rakt ut: Min påsk var fantastisk. Den var oförglömlig, Köpenhamn var fint, Nyhavn berusande och vädret underbart. Jag konstaterade att jag fått en ny vän för livet. Bara vän för livet, så ni kan ju sluta tro något mer ni som gör det. Men det är ändå inte så bara.
Det var en av de mycket bättre helgerna i mitt liv.

Veckan som har följt har inte varit lika fantastisk, jag har varit väldigt dålig i bröstet och har varit tvungen att vila, vila och åter vila.
Idag är jag inte heller okej men försöker göra det bästa jag kan för att njuta av dagen ändå.
Jag får helt enkelt njuta så lugnt som möjligt!

Ikväll blir det grillning med ett gäng vänner. Jag tänker köpa marshmallows och en solstol innan dess!

Jag har sagt det förr och jag säger det igen:
Fint ska det va!



Kommentarer
Postat av: Brorsdotter Anja

Aw tack =D <3

Fint du skriver dina inlägg. Hur kommer det sig att du har ont i bröstet?:( Mys med o grilla!! Kramar

2011-05-05 @ 08:26:36
URL: http://almeida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0