Att falla för en frestelse.

Inaktiviteten vid datorn har varit total de senaste dagarna.
Jag har inte ens startat upp den sen i söndags och jag slås av hur skönt det är att bara skita i det.
Ingen facebookhets, ingen blogghets, och framförallt inget trånande på någon shoppingsida som säljer skor eller inredning eller resor.
Man känner sig mycket mer till freds på något sätt.
Nu är det dock äntligen torsdag och jag slår mig ner i soffan med datorn, spelar alldeles för hög musik för att grannarna ska trivas och inväntar en förkyld rödtott som snart trillar in för att se lite Desperate Housewives på min dator.


I väntan på henne är min bästa vän en påse påskgodis jag fick av jobbet.
För en vecka sedan bestämde jag mig för att gå ner ett par kilo, bara ett par, inte mer.
Så det har varit cocacola förbud och godisförbud och jag tänkte verkligen hålla på det stenhårt! Men ja, sen fick jag den där dumma påsen av jobbet.
Det godisförbudet varade i exakt en vecka.
Jag ska aldrig förbjuda mig för något. Sällan blir jag så sugen på något som när det är förbjudet.
Tur att Ida kom nu och hjälper mig med godispåsen! Man kan alltid lita på att sanna vänner hjälper till!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0