Mellandagslängtan!

Julen knackar på dörren och med den en veckas ledighet. I just love it!

Ska bli så rackarns skönt att få komma ikapp lite, hinna umgås lite mer med vänner, åka till Vrigstad och fixa lite hemma och allt sånt!
Skolan har också juluppehåll så helt plötsligt behöver jag inte gå och fundera så mycket på läxor, ideer och redovisningar, vilket också ska bli skönt!
Jag älskar förvisso skolan, och allt den för med sig, men ibland avundas jag dem som går till jobbet, gör det de ska och sedan släpper det när de går hem. För mig känns det som att ett kugghjul i hjärnan alltid snurrar lite för skolans/jobbets räkning, det finns alltid något som kan bli bättre och jag försöker hela tiden hitta det.
Jobbnörd?!

Imorgon är sista arbetsdagen sen tänker jag försköka släppa ALLT och påbörja min läxa först efter nyår.
Mellandagarna ska enbart bestå av kvalitetstid med alla fina vänner!

Skolterminen avslutades fantastiskt, min grupp vann ett pris för bästa lönsamhetsidén i skolan och jag fick därmed en påse skumtomtar med mig hem! Blev förvisso mer glad över feedbacken än av tomtarna men mums! Tänk om man kunde hitta en lika bra idé för sin egen privatekonomi!?










Nåväl, nu ligger jag här i min onepiece och lyxar till det med skumtomtar och glögg.
Trött, glad och allmänt bekväm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0