# 10: I min handväska.

Här är för tillfället innehållet i min handväska. Oerhört spännande innehåll. Dock brukar inte Back-on-trackbroschyren ligga i väskan utan den låg där eftersom jag fick den av massageterapeuten i onsdags.

Dessutom brukar det ligga lite kvitton och drälla men det var inte länge sedan jag tömde väskan på sånt.
Men i övrigt är innehållet som det brukar vara. Painkillers, spegeldosa, plånbok, pass och lite annat.
Under kvällen kommer förmodligen en vinflaska tryckas ner tillsammans med ett läppstift och sånt där, men det är ikväll det!

Kommentarer
Postat av: Carl serung

Zenith kondom för oförberedda händelser ser jag.

2011-02-19 @ 18:59:16
Postat av: Fröken Boris

Man ska alltid vara förberedd på det oförberedda!

2011-02-20 @ 19:10:57
URL: http://frokenboris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0