# 11 Mina drömmar

Jag har alltid varit en drömmare ändå får jag svårt att definiera just nu vad det är jag drömmer om.

Brandon brukar säga till mig att man ska våga drömma stort och våga tro på sig själv och ja, det där med att drömma stort säger han att jag tycks vara bra på.

Jag har alltid drömt om den stora kärleken, men vem har inte det?
I övrigt drömmer jag ibland om att bli författare, regissör eller som jag drömde när jag var liten - skådespelerska.
Helt enkelt om att kunna leva på ett sätt där jag får utlopp för min kreativitet.
Jag drömmer om att resa runt. Få se och uppleva världen, städerna, naturen, människorna och kulturen.

Men mest av allt drömmer jag om att kunna fira min stora pensionsdag tillsammans med min gubbe och mina barn och medan jag sitter där kunna se tillbaka på mitt liv fram till dess och känna att jag är nöjd och lycklig.
För är inte det också något som alla drömmer om? Att bli lycklig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0