En öl för själen.

Det är äntligen helg. Denna veckan har varit den jobbigaste på mycket länge, att vara den enda på sitt skift som kan allt tar på krafterna. Det där rännandet mellan alla maskiner bara för att se till att allt blir rätt inställt/ställa in allt själv, känns i benen.

Framförallt ikväll har jag jobbat hårt för att kompensera att andra inte jobbar så hårt och därav unnade jag mig nu en öl när jag kom hem.

Visserligen bara en av det folkliga slaget, men det är allt jag vill ha.

En avkopplande ölstund innan jag lägger mig till sängs. Det är fruktansvärt vad en öl kan smaka gott en sån här kväll!

 

Skål och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jaa! Gör det! Jätte jättegoda! :)

2011-02-04 @ 13:26:30
URL: http://cblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0