Hellspray

Igår var det äntligen fredagskvällen man längtat till hela veckan! Ida och Zabina kom över och skålade i vin och därefter stapplade vi i våra klackar ner till Backyard där Hellspray spelade igår!

 

Hellspray var jättebra, över förväntan tillochmed! Träffade en del roligt folk och efteråt blev det liten efterfest med bandet innan man drogs iväg.

Det var jättekul att snacka lite med bandet iallafall, träffade sångaren i somras och antog att han inte mindes eller alls hade en aning om vem jag var nu, men det visade sig att han visste en del, för tydligen läser han min blogg.

Det trodde jag aldrig! Roligt var det iallafall, men jag är inte säker på allt som sades eller hände på slutet för någonstans mellan förfesten och efterfesten hann jag bli rätt full. Hur det nu gick till...

Idag förbannar jag mig lite över att jag inte tog fler bilder. När man har kul glömmer man helt enkelt bort att ta kort.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0