Pain, pain, pain.

Mindre bra start på dagen:
Knivhugg i bröstkorgen vid varje rörelse.
Jag har blivit våldsamt mycket sämre de senaste dagarna och idag struntar jag i hur yr, förvirrad eller fnittrig jag blir, det blir att ta till de starka värktabletterna idag.
Ska bli spännande att se hur det går på jobbet sen.

Tänker ge mig på ett försök att bota smärtan med en jättevarm dusch för hör och häpna, jag har fått varmvatten igen! Jag älskar när man inte har haft något som man velat ha på länge för det är helt fantastiskt hur mycket man kan uppskatta det när man väl får det!

I förrgår fick jag för övrigt en kallelse till smärtkliniken igen och jag ska vara där om en månad. Jag var rädd att jag skulle behöva vänta tre månader till, så att vänta en månad känns fantastiskt kort.
Ida har redan lovat att vara med och hålla handen nästa gång med. Inte trodde jag att jag skulle vara så rädd för sprutor, men efter dem förra vet jag att jag aldrig skulle klara av dem ensam.
Hoppas bara det hjälper bättre nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0