Solskenssöndag.

Igår slogs det till på stort med Zabinas mjölkdrinkar, stänkare hos grannen och en flaska skumpa. Därefter billig/gratis öl på darten.
Man skulle kunna tro att det skulle leda till monsterbakfylla, speciellt med tanke på att jag inte somnade förrän runt fem imorse men jag vaknade runt tolv, utan ens en liten släng av bakfylla!
Så jag har haft en riktigt bra dag, har sorterat i min garderob och försökt få ordning på allting och därmed delat upp allting i kategorier. Det är helt fantastiskt system för nu vet jag precis vart jag har allting!

Efter att ha lekt med mina garderober och byrålådor fram till klockan fyra började magen kurra och jag insåg att jag glömt det där med frukost så jag slog till på stort med att laga ugnsstekt falukorv och potatismos och har därmed fått matlådor inför arbetsveckan!

Nöjd över att jag inte har ett enda göromål kvar tar jag nu en paus med en kopp kaffe och samlar kraft för att ta mig bort till Kristinedalsgatan för lite tanthäng med rödtott.
Dock är det inte en särskild smärtfri dag, bakfyllan må hålla sig borta men bröstkorgen ger istället igen tusenfallt.
Jag borde ha varit lugn den här helgen, men ack det är så svårt när man är full av energi!

Men nästa helg ska jag ta det lugnt! Det måste jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0