I love my sundays.


Jag klarade av att hålla mig något sånär lugn i helgen.
Igår var det upp tidigt för att piffa till sig och sedan slå följe med William ner till Thimons för mysig födelsedagsfrukost för Adam!
Det var jättemysigt och efteråt gick vi lite på stan innan vi skiljdes åt allihop.
Eftersom Adam jobbade eftermiddag och kväll igår blev det inte att vi firade honom med mer än en lyxfrukost och hans fruga tog sig istället hem till mig för lite myskväll. Vi lagade god lyxmat & spelade sällskapsspel och skrattade och fnittrade oss till förbannelsens rand!

Idag är jag jättetrött. Egentligen skulle jag ha dragit på mig mina snickarbyxor och åkt till storebror i Falköping för att hjälpa honom fixa till lite på hans hus men han har blivit magsjuk, stackarn.
Han skrev att jag gärna fick komma ändå om jag ville men jag är på tok för rädd för att bli magsjuk just nu, kroppen har fullt upp att slåss mot sjukdomen jag redan har.

Fast med allt gott man stoppat i sig på sistone kanske en magsjuka hade varit nödvändig?
Hmm... Nä.
Istället för snickarbyxor bärs det idag mysbyxor och istället för snickeri blir det film-maraton.
Ljuva söndag.

 


Kommentarer
Postat av: Per

Vilken fin bild. Du är vacker

2011-02-28 @ 21:52:13
Postat av: Fröken Boris

Tack! :)

2011-03-03 @ 12:03:12
URL: http://frokenboris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0