Vart tog tiden vägen?

Nu är det början på slutet. Det vill säga början på slutet av helgen och jag suckar djupt över att den snart bara är borta. Puts väck!

I fredags tågade jag in till stora staden Jönköping för lite partaj med brudarna och ganska många därtill.
Det blev lite som ett reunion, ett väldigt lyckat reunion och kvällen försvann alldeles för snabbt!
Som vanligt när man festar med dem så hamnade vi på O´learys. Att jag inte är överförtjust i det stället är ingen hemlighet, faktum är att jag nästan fick lite ångest när jag steg in i lokalen och hörde den hemska RnB/disco-musiken som fick folk att röra sig konstigt på vad de på sådana där ställen kallar dansgolvet, och det var som att gå två år tillbaka i tiden. För två år sen var vi där så ofta eftersom det var gratis inträde på fredagar.
Och ja, mina kompisar gillar ju verkligen stället och jag hakar ju bara på.
Men jag är ju mer en sån där tjej som gillar att sitta på gamla hederliga pubar.

Kvällen var iallafall jättebra, det slutade med nattbuss hem och precis som man kan förutspå spenderades gårdagen helt och hållet i bakfyllans tecken.
Det blev lördagsmys för hela slanten och jag gjorde inte något av det som egentligen borde ha gjorts.
Som att byta gardiner eller städa. Nej istället var det soffdag som gällde med vissa avbrott för svala promenader.

Idag ska jag tuffa till Falköping och fira att min brorson blev 6 år igår.
Tiden går alldeles för fort, vart har den där lilla bebisen tagit vägen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju Pipes som gäller, trodde jag alla viste :P

2011-02-06 @ 20:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0