Vargaflicka

Idag har det varit en typisk måndag på jobbet.
Det krånglade redan från början och fortsatte i samma anda med olika saker.
Det var lite så att man till slut bara väntade på att allt bara skulle braka samman!
Men framåt tio-tiden ikväll var jag så uppgiven att jag bara började skratta när det dök upp nya grejer och fnissandes och svärandes stängde jag av allt, kröp in i maskinen, fixade bort det som gav mig alla bekymmer o startade upp igen.
En sån där typisk måndag.
Inte blir det lättare av att jag har haft ont hela eftermiddagen och kvällen, det blir så svårt att fokusera då!

Början på dagen var mycket bättre, Adam kom och lämnade lilla Theodor som ville spendera tid med sin favorittant Boris som Ida så fint kallar det och ja, jag har ju verkligen inget emot lite bebismys sådär på morgonkvisten!

Ida kom sedan förbi och vi hade brunch med pizza och senaste Desperate Housewives-avsnittet.
Bättre start på en måndag än så kan man nog inte få!


Eftersom jag gick och småsjöng på Lokes Vargaflicka för Theodor har den suttit fastgnagd i hjärnan hela kvällen så jag har nynnat på den hela kvällen.
Fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0