Vrigstadsmys.

Bakfull och seg slängde jag mig på tåget och tuffade hem till Vrigstad för lördagsmys med mammi.
Jag hade ärligt talat hoppats på mammas mat så här på bakfyllan men det slutade med att jag lagade middag till mammi istället!
Därefter har vi suttit och spelat frågespel hela kvällen och bara haft en mysig och väldigt rolig kväll!
Imorgon, eller rättare sagt just nu, eftersom klockan är efter midnatt så är det mammis födelsedag och det ska firas med pompa och ståt!
Då får jag smaka mammas mat och slåss med mina bröder!
Det kommer bli kul med lite familjehäng men nu ska jag nog ta mig in i mitt gamla flickrum och sova!

Vilken bra helg det här blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0