# 5: Min bästa vän

Jag har några vänner som jag ser som riktigt nära, men det finns en som jag känner bäst, som känner mig bäst och som jag helt enkelt står lite närmre alla andra.
Ida Nordquist.


Hon är min bästaste bästa vän.
Hon är den som jag kan lita på i vått och torrt och som osjälviskt ställer upp när man behöver en vän till hands även om det så innebär att hon ska traska genom hela staden i snöoväder för att komma fram till mig.
På samma sätt finns jag där för henne, behöver hon mig av någon anledning så ställer jag upp för henne. Alltid.
Hon är den där tjejen som jag kan sitta och titta på med beundran (och helt ärligt ett litet släng av avund) och samtidigt tjejen jag kan titta på och känna igen mig själv.
Hon har störtskön humor och en fantastisk karisma!
Det är helt galet vad roligt vi kan ha ihop!


Hon är utan tvekan en av de finaste människor jag känner.
En typisk rödtott med hjärtat på rätta stället. Jag älskar att umgås med henne även om det ofta innebär att mina öron slaktas av Darin. Men det är det värt.
För bättre vän än hon går inte att få. ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0