Begär.

Jag har trånat efter den i ett par månader nu. Jag tänkte att det kanske skulle gå över men det gör det inte.
Jag vill så otroligt gärna ha en onepiece!
Men måste de vara så dyra?! Jag funderar på att leva på existensminimum ett tag och därmed unna mig en men det är ganska dumt att köpa något som man vet att man inte har råd med egentligen.
Men det är det ultimata mysplagget. Jag älskar ju att mysa!



Jag gick in på jumpins.se för där finns de för några få hundra billigare. Men färgen jag ville ha var slutsåld i min storlek så nu sitter jag på Onepieces hemsida igen och funderar.
Men det är så mycket annat som jag måste lägga pengarna på nu.
Men jag vill så gärna. Borde jag? Borde jag låta bli?

Give me!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0