Få nog av det söta.

Jag är visserligen något av en hypokondriker men nu är det verkligen något som inte är som det ska!

Efter att ha pysslat och småfixat lite för att få tiden att gå så slog jag mig ner i soffan med ett glas fyllt med något jag inte druckit på mycket länge.
Daimoboy.
Jag som varit sötsugen hela dagen såg verkligen fram emot att sörpla i mig daimet men ve och fasa:
Jag tyckte det var alldeles för sött!
Förut tyckte jag jättemycket om daimoboy men nu kändes det som att suga på extremsöta sockerbitar och jag hällde istället ut oboyen i slasken och tog till ramlösaflaskan istället.
Nåt fel på mig är det.
För det kan väl inte var så att jag håller på att bli... Vuxen?!

Nää... Det måste vara något annat som inte stämmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0