Ge mig en större garderob!

En hel helg har gått åt till ingenting.
Både lördag och söndag har varit soffliggaredagar, jag har inte haft något val.
Men då är man tacksam över att Mackan hjälpte mig att installera "Settlers 2 10th anniversary" på datorn!
Det har verkligen hjälpt mig att fördriva tiden och tiden går så fort med!

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet och jag är lite orolig för hur det ska gå.
Men det är nog bara till att härda ut.

Jag trotsade faktiskt smärtan och gjorde lite nytta idag och städade garderoberna. Tog ut kläderna, torkade av allting invändigt och organiserade samtidigt om mina garderober så att jag får plats med mer kläder!
Trots 3 garderober och en stor byrå får jag knappt plats med alla kläder och ändå har jag aldrig någonting att ha på mig!
Men jag har gett mig shoppingförbud nu, jag får bara köpa plagg om det är nödvändigt.
Sen vilka orsaker som ska göra det nödvändigt kan ju diskuteras...
Jag kom på att jag faktiskt behöver nya stövlar. Men det är ju okej att trotsa shoppingförbudet då för det är ju nödvändigt! Hmm...

Shit. Jag borde flytta till en trea så jag kan ha ett helt rum som garderob, då skulle jag få plats med ett till skoskåp.
Åh, vad det hade varit bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0