Mysfrukost och tjejsnack.

Imorse kom Sophia och världens gulligaste Leo och hälsade på och hade mysfrukost med mig! Det är helt fantastiskt vad mycket kärlek det ryms i ett bebis-smile!

Det var en jättebra start på dagen, fylld av tjejsnack, te och Elsies nybakade hälsobullar.

Eftersom vi bor en bit ifrån varann så träffas vi inte så ofta nuförtiden och det är läskigt vilken skillnad det är på Leo varje gång man träffar honom. Han blir så stor och det är nästan så man får lite ångest över att tiden går så fort. Måste bebisar växa upp?

Jag passade iallafall på att mysa och busa en del med skrutten och efter några timmar åkte han och Sophia vidare till sävsjö.

Jag sitter nu och överväger att ta mig till apoteket för att hämta ut lite fler värktabletter. Ska nog försöka mig på en liten promenad när jag ändå är ute, jag har ju inte varit ute på några dagar och nu när solen skiner så fint måste jag ju passa på. Frågan är bara hur mycket promenad jag klarar av idag?

 

Ikväll var det fest planerat men den står jag nog över. Det är inte så kul när man inte mår bra så jag satsar på myskväll deluxe istället. Det går an det med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0