Patenbrigade Wolff

Måndagsförmiddag.
Idag börjar jag med kvällsskift på jobbet.
Skönt att slippa stiga upp morgonen kan man tycka, men frågan är hur mycket det är värt, jag missar ju trots allt "Halv åtta hos mig" varje kväll nu!
Tragedi.

Är det inte konstigt att man alltid lider av insomnia på en söndagkväll, något som resulterar i att man bara får ett par timmars sömn till måndagen då man stiger upp klockan 04:00?
Är det då inte ännu konstigare att jag somnade klockan 22:00 igår när jag kunde sova idag på morgonen?

Någonstans finns det en övre makt och den gillar att jävlas.

Men jag ska inte klaga, jag är utvilad, har morgonduschat och hinkar nu kaffe med en Movitz i knät.
Patenbrigade Wolff förgyller dessutom min måndag idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0