Segsjukan.

Det spelar ingen roll hur trött man är på att sitta hemma och glo.
Ibland har man inget val.
Förkylningen går upp och ner hela tiden, igår mitt på dagen trodde jag att jag skulle kunna jobba idag, men på kvällen kände jag mig sämre igen och inatt har jag knappt kunnat sova för att jag mått så dåligt.
Så jag höll mig hemma idag med eftersom jag är rädd att det bara ska bli värre om jag jobbar sån här.
Det som är värst just nu är ändå min bröstkorg.
Idag gör varje rörelse som görs med överkroppen jätteont.
Den har blivit mycket värre av förkylningen så jag tror inte ens att jag kommer kunna hitta på nåt i helgen.
Definitivt ingen fest iallafall.

Det är nog sant som de säger att den sjuke önskar sig inget annat än att bli frisk.
Nästa vecka ska jag till smärtkliniken, jag längtar verkligen!
Hoppas att de kan fixa bot på smärtan, för det är inte vetigt att man ska bli så dålig av en förkylning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0