Sjukling med godisbegär.

Det där försöket jag gjorde igår med att bota en analkande förkylning med oboy lyckades inte.
Chocking!


Det har resulterat i att jag idag legat hemma och degat med feber och halsont.
Jag förstår inte människor som kan spendera hela dagarna vid tv eller dator, jag klarar inte ens av det när jag är sjuk.
Det känns som att jag mår sämre av att inte göra någonting samtidigt orkar jag inte göra något.
Då tycker man att det vore bra att unna sig lite tröstätning av godis, det brukar alltid hjälpa när jag är sjuk.
Så jag har rotat i alla skåp, alla lådor och till och med i min handväska efter något litet att stilla sötsuget med. Men icke.
Inte nåt.

Det finns ju hemkörning av pizza borde inte någon då också komma på idén med hemkörning av godis? Lätt att jag hade betalat bra för det just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0