Nystart!

Av ingen annan anledning än att jag ville ha en nystart (och byta bloggadress) så har jag nu gått från satir.blogg.se till frökenboris.blogg.se!
Min motivering är inte större än att mitt gamla bloggnamn var menat som nåt tillfälligt när jag som ung 22åring skulle kolla vad som var så speciellt med att blogga. Sen fastnade jag bara där.
Fröken Boris. Det är ju jag, det är vad jag kallas och vad som passar bäst för min blogg att heta.

Min gamla blogg kommer alltid finnas kvar, för där finns minnen som jag inte vill radera, men med detta nya år vill jag också nystarta en ny frisk blogg.

Bloggen kommer befinna sig under konstruktion, den kan se konstig ut då och då, men det har enbart att göra med att jag inte riktigt förstår vad jag sysslar med när jag fixar design och ordning på allt. Därav kopierar jag till en början bara det mesta rakt av från min gamla blogg.

För lets face it. Det är nyårsdagen, jag är bakis. Inte orkar jag göra något mer avancerat än så.
Så välkommen hit! Må mina alster roa er!

/Fröken Heidi Towe Anna Maria Helena Boris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0