Otäcka Teckomatorp.

Okej, så det där med att fundera på att träna är tydligen något jag ska lägga ner totalt.
Idag träffade jag min massageterapeut och hon sade att träning är det sista jag ska tänka på nu.
Hon sade att jag riskerar förvärra saker och ting så att det blir som för ett par månader sen igen. Men sen tillade hon att hon inte är någon läkare så hon vet ju inte säkert, men det är vad hon tror.
Så jag tänker vänta ett tag till, idag har bröstkorgen trots allt sagt ifrån.
Om ett par veckor ska jag till smärtkliniken så jag kan ju fråga en doktor eller sköterska då.

För övrigt så har jag lärt mig nåt väldigt viktigt av P1 idag.
Jag ska aldrig någonsin åka till Teckomatorp! Stället verkar ju vara som taget ur en gammal läskig zombiefilm, med kemikalier nergrävt i jorden, ett träd på torget som spelar otäck plinkiplink konstant, knarkarlyor och det värsta av allt: en gammal dartklubb där alla inbitna pensionärer hänger dag ut och dag in och skulle de bryta sitt dagsmönster skulle det var för en match i boule. Inget annat.
De lät så inbitna i sitt vanemönster att det var otäckt.
Nej, verkligen aldrig Teckomatorp, det var knappt att jag klarade av att lyssna på programmet, så läskigt var det!
Jag vet att om jag åker dit så kommer jag få huvudet avbitet av en zombie. Jag känner det på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0