Punktvis.

Eftersom jag startar upp lite på nytt tänker jag göra en sån där grej som väldigt många bloggerskor har gjort under december (fast jag vill ju inte kalla mig bloggerska egentligen men det är ju faktiskt vad jag är. Jag kallar mig helst dagboksskribent eller nåt...)
Nåväl, jag har sett att många har haft som en adventskalender där de tagit upp en punkt om dagen i bloggen. Jag har tänkt göra samma grej nu, i min nya blogg.
Jag har därmed snott en lista ifrån någon annan och här är de punkter som kommer tas upp de närmsta veckorna.

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Detta drömde jag om som barn.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Vad är kärlek.
Dag 5 – Min bästa vän.
Dag 6 – Min skola/Mitt jobb.
Dag 7 – Min tro.
Dag 8 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 9 – Mina syskon.
Dag 10 – I min handväska.
Dag 11 – Mina drömmar.
Dag 12 – Mitt favoritminne.
Dag 13 – Ett favoritplagg.
Dag 14 – Det här upprör mig.
Dag 15 – Det här får mig att må bättre.
Dag 16 – Det här får mig att gråta.
Dag 17 – Mina idoler.
Dag 18 – Mina rädslor.
Dag 19 – Det här saknar jag.
Dag 20 – Ett sista ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0