Skäggfarbror i garderoben.

Trots en del påtryckningar om fest från andra så höll jag mig hemma.
Det är inte vetigt att man ska behöva ha såhär ont. Jag måste bli frisk från den där Tietze snart.
Dock var jag på apoteket och hämtade ut fler smärtstillande, fick återigen en ny sort och inte tar de bort smärtan helt men nu är det bara 6 dagar kvar tills jag ska till smärtkliniken. Yes!

Istället för fest blev det alltså soffkväll med katterna och en stor mugg varm oboy.
Jag fördrev tiden med lite internetshopping samtidigt som jag tittade på På Spåret.
Skäggfarbror Adam Alsing var ju med och om man som jag, lyssnar på honom på radio vareviga morgon så blir man ju lite nyfiken på hur pass bra han tar sig igenom frågorna.
Skäggfarbrortittandet ledde till följande diskussion:



Det där med att jag vill ha Adam Alsing som teddybjörn i garderoben och pilla honom i skägget...
Betyder det att jag har varit singel alldeles för länge?

Och det där med att Björn ville ha Adam i garderoben...
Jag tror jag ska sluta tänka där, jag är för trött för det här.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0