Fjortisminnen - Manowar.

Jag tror att alla människor har någon artist eller grupp vars musik ger dem minnen ifrån tonåren.
Fjortisminnen.

En av de grupperna för mig är Manowar.
Jag har alltid fnissat lite åt dem för de är så överdrivna, men samtidigt gillar jag dem för jag blir alltid glad av Manowar.
De är ju ändå bra på nåt sätt!

I vilket fall som helst så kommer dem till Göteborg i Mars.
Det känns självklart att åka dit. Bara för att det är kul!
Något som gör det hela ännu roligare att kvällen kommer spenderas med vänner jag träffar på tok för sällan!
Reunion for the win!

Fjortisminnen, ack fjortisminnen!
Hoppas dem spelar de där riktigt gamla låtarna, för de nya har jag inte så mycket koll på.
För ja.. Jag växte ju upp sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0