Den sanna förklaringen till fågeldöden.

Allvarligt talat, allt det här snacket om fågeldöden, känns det inte lite fånigt?
Överallt hör och läser man om folk som oroar sig för apokalypsen, 2012, smittor och sjukdomar eller något annat konstigt och uppenbarligen korkat.

Är det ingen som förstår vad som händer?
Det kan ju inte vara någon smitta eftersom det skett på tre ställen i USA också, även om fågeldöden i Kentucky var så liten att det knappt räknas.
Apokalypsen är fiktion skrivet av skäggiga gubbar som trodde de var bästisar med Jesus eller nåt och när det gäller 2012 så vet vi ju alla att det enligt sägen inte finns med något om några döda fåglar ett par år innan jorden går under.

Det finns bara en, och endast en, förklaring på vad som sker.
Vi har fått besök av främlingar. Aliens som de även kallas.
Jag vet inte hur många som minns det, men för några månader sen kunde man läsa i tidningarna om hur amerikanska forskare upptäckt att utomjordingar nosat på deras hemliga kärnvapen.
Jag grundade då teorin om att de förbereder en attack med hjälp av våra egna förgöringsmedel.

Det som har skett med fåglarna är helt enkelt bara att dessa aliens åker runt i minifarkoster för att snoka på oss människor och de avgaser de ger ifrån sig är helt enkelt giftiga för fåglarna. Kanske är det avocado de använder som drivmedel och kanske är det därför vi människor inte mår dåligt av det?

I vilket fall som helst så håller främlingarna på och gör efterforskningar, försöker hitta människans svaga punkter och börjar snart infiltrera för att kunna hitta enkla lösningar på deras planerade folkmord.
Eller så kanske vi bara är som ett zoo för dem, de åker runt där i sina farkoster och tittar på oss, på samma sätt som vi tittar på apor på Kolmården. Isåfall är det ju bara till att vinka mot himlen när du är ute och knatar i dina fula uggs, det skulle de säkert gilla!

Men om de nu planerar att gå till attack vill jag bara säga till er alla: ta en banan, börja planera ert försvar och börja bygg edra vapen!
Själv tänker jag sätta på Helen Sjöholm på högsta volym om de attackerar. Det borde hålla dem långt borta från min lägenhet, för det står de nog aldrig ut med.
Först måste jag bara uppfinna öronproppar till mina katter så de slipper lidandet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0