One of those fridays

Igår spenderades hela dagen hos Brandon och Nanne, jag poserade för lite tavlor och var med och fick fram lite nya ideer.
Det är fruktansvärt vilken egoboost det är att åka ut dit och modella.
Spelar ingen roll hur ful man känner sig innan man åker dit, efter att ha poserat och sett vilka fina resultat det blir känner man sig alltid jättefin.
Varje gång jag är hos dem fylls jag också av beundran, och inspiration. Att umgås med dem får mig verkligen att tro att allting är möjligt så länge man bara vågar satsa.
Dumt bara att jag ska vara en sån osäker fegis som nöjer mig med att gå på ITAB hela dagarna istället.

Gårdagskvällen blev en totalt spontan fest hos Peter med gamla vänner, därefter utgång på Backyard där jag träffade Gyllensten och Weinreich som jag inte träffat på evigheter!
Det bjöds på drinkar och öl, och därefter var det efterfest hos Erik, där Henke och Oskar lagade mat till oss alla sex som var där.
Vi andra flummade mest runt och poserade med löken för det tycktes just då som en jättebra ide.



Jag älskar spontanfester.

Kom hem runt fyra imorse, somnade kanske vid fem och idag när jag vaknade kände jag inte alls för att vakna. Men efter att ha legat kvar i sängen en timma, fått i sig ett par koppar kaffe och fått på lite härlig bakfyllemusik så har även denna dagen börjat kännas duglig.
Dock spenderas dagen inomhus iklädd mysbyxor.
Det är sådana här dagar man skulle ägt en one-piece! Måste de vara så dyra?

Jag övervägde faktiskt en uppfriskande promenad men det regnar.
Regn i min vinter?! Uppskattas icke!

Så jag tänker stänga in mig i min lägenhet tills jag blir för rastlös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0