Begär

Åh vad jag älskar denna tiden på året!
Det är något alldeles särskilt med att öppna brevlådan och överraskat finna två tjocka, härliga höstkataloger.
Mitt inre tar ett litet glädjeskutt, plånboken våndas och ögonen fylls av ett habegär utan dess like.
Höstkollektionen är alltid min favorit och är det något jag verkligen inte behöver så är det höst- och vinterkläder för det är det jag köper mest av.
Men ändå kan jag inte låta bli att bläddra igenom, fantisera och planera mina köp.
Några få offer har redan blivit utsedda, förvisso mer inredningdetaljer än kläder, men mina ska dem bli en dag!

Dessutom gillar jag att Ellos, utöver jättesmala flickor, även har underklädesmodeller som inte ger oss normala tjejer komplex genom att visa kotor och revben på varje bild.
Bra där Ellos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0