Uti smedjan!

Hur jag än gör så kommer jag aldrig ur en helg utvilad.
Jag kan lika gärna ge upp mina försök.

Efter en tämligen hård arbetsvecka bestämde jag mig för att ta det lugnt och vila ordentligt under helgen. Jag påbörjade det hela med att dygna, det vill säga jag gick inte o lade mig förrän framåt halv fyra natten mellan torsdag och fredag. Det var ju mer lockande med filmkväll.
Redan där sabbade jag chanserna för att bli utvilad.

Därefter har helgen bestått av en givande roadtripp, Barry Whitesjungerier, en tur till havs, shopping och slutligen avslutade jag helgen med att agera flytthjälp hela söndagen.
Inte mycket tid för sömn eller vila alls. Men det har varit roligt!

För övrigt är jag så glad att jag har någon som inte bara sparkar mig i röven så jag kommer igång med att ta tag i saker, utan dessutom stöttar och hjälper på många sätt.
Man är sin egen lyckas smed och först när man inser det kan man komma långt. Men med riktigt bra vänner som motiverar en till att ta stegen kan man komma ännu längre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0