as I breathe it in

Jag stressade igenom lokalen, såg mig omkring för att försäkra mig om att allt var i sin ordning.
Då plötsligt förnam jag den.
En doft så speciell och särskild att det egentligen inte borde gå att ta miste.
Jag sökte febrilt i mitt minne, vad är detta för ljuv doft jag känner?
Jag kände så väl igen den, har känt den förr men aldrig på den plats jag nu befann mig.
Förknippade den med ett språng genom en skog, en tur på öppet hav, stilla solnedgång och en resa till ett annat land...
Vad var det då för doft som kunde förknippas med så vilt skilda ting och samtidigt förnimmas under min vandring ut ur fabriken?
Men så plötsligt kom jag till insikt.
Det var doften av frihet.

Kommentarer
Postat av: william

fin text_D

vill också lukta på frihet;D



SV; naw tack så mycket:DDD

du får ta och åka ditt, det är å fint & kallt;D

2011-07-08 @ 23:57:00
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0