Det blir aldrig som man tänkt sig.


Jag hade tänkt ta det lilla lugna, dricka ramlösa och måla på en tavla hela kvällen.
Men någon gång föreföll det sig så att jag hamnade hos en granne jag aldrig träffat förr, drack öl i hatt och pratade bort några timmar.
Så nu sitter jag här, med några promille innanför blusen och funderar på om jag ska fortsätta på tavlan som bara är grundad.
Men nej, den får nog torka till sig tills imorgon.
Då ska jag för övrigt åka hoj utåt Ljungby med min andra granne för att besöka Clifford Lee Burtons minnessten.
Det var inte vad jag planerat denna kristiflygarhelg men det känns ruggigt bra ändå!

Det första som hände när jag steg in till grannen var att han satte på mig en hatt!

 




Kommentarer
Postat av: sulan

jag skulle också ta det lugnt ikväll. Nu är det fyra öl. Tre glas vin och ett antal drinkar på krogen senare. Gillar skarpt att du ska åka hoj :)

2011-06-02 @ 03:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0