Morgonstund.

Jag kickstartade min midsommarafton redan klockan sju då jag vaknade med ungefär tio liter damp i ådrorna.
Tog kanske tio minuter innan jag bestämde mig för att utnyttja min rastlöshet och bege mig ut på en solig powerwalk, så blev en runda på runt en timme.
Det är så skönt nu när man börjat tillfriskna, att man kan röra sig igen och ta långa raska promenader utan smärta!

I eftermiddag blir det sillidillande och snapsande hos Zabina. Dock äter jag ju själv inte sill och är lite försiktig med snapsarna, men kul kommer det bli iallafall!
Hoppas bara att regnet går över snabbt så vi kan vara ute lite också!

Kommentarer
Postat av: Miss Almeida

Tack fina faster <3 Jaa det har du rätt i!!! Måste äta mycket mer protein. Idag vart det iaf lasagne, så det var ju alltid nånting :D Åh visste inte att du vart tyngdlyftare, va kul!!! kramar skriv gärna ditt nummer till mig på facebook, så kan vi messa om du kommer till gbg eller ja mot ditt håll :) Kanske bilar dit me pojkvännen, vem vet <3

2011-07-14 @ 22:03:43
URL: http://almeida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0