Skallebank och Baileys

Det är vetenskapligt bevisat. Baileys i kaffet är bästa bakisboten!

Billigt vitt vin är inte bra för mitt skallebank. Jag borde hålla mig till ölen, den är mig alltid trogen!
Gårdagen var fruktansvärt bra, men jag fick sota för det idag.
Vaknade runt niotiden, steg upp och var trevlig mot Lille John som sovit på soffan, försökte bota bakfyllan med frukost men somnade sedan på vardagsrumsgolvet.
Att sova några timmar på ett golv gör inte bakfyllan så mycket bättre, man blir bara stel i nacken.

Nu har jag återhämtat mig iallafall, baileys är dagens hjälte och snart ska jag bege mig till fru Rödtott för lite vinmys. Huruvida kvällen kommer sluta nere på coverfestivalen ikväll vet jag inte ännu. Det får ödet bestämma!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0