Sömndrucken

Jag har inte någon som helst dygnsrytm längre.
Att ena natten gå och lägga sig klockan fem och andra natten börja jobba klockan fem är smått ansträngande för sömnbehovet.
Igår var det med andra ord ingen lätt dag. Jag hade problem med att hålla mig vaken ibland. En ensidig, monoton arbetsyssla i elva timmar gjorde det inte lättare.
Jag hade ju lovat att bjuda mammi på middag på kvällen dessutom så jag kunde ju inte lägga mig direkt när jag kom hem.
Mammi åkte fem minuter i sju. Jag är bombsäker (hur säker är en bomb egentligen?) på att jag sov som en stock innan klockan blivit fem över.

Men det var det värt efter helgen då jag drog på mig mina stilettklackar och rände runt i Jönköping! Jag måste börja bli bättre på att ta kort när jag gör saker och ting, på sistone har det inte blivit så mycket och i helgen tog jag blott två kort!

Det är tur att man har minnet med sig iallafall, trots all öl, för kära hjärtanes vad kul vi hade!

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0