Hotter than hell.

Oundviklig och djävulsk är den. Manar sig in i varje hemska vrå, inte ens i skuggan kommer man undan numera.
Denna värmen tar kål på mig!
Alla säger att man inte ska klaga nu när värmen äntligen kommit, men jag vill bara påminna folk om att jag inte är som folk är mest, jag älskade kylan och det svala.
Grejen med kyla vs värme är att när det är kallt så kan man alltid klä på sig (och jag har ju dille på stickade strumpor dessutom ) men när det är för varmt så finns det inget man kan göra.
Man håller sig till skuggan, dricker kallt, duschar kallt men det hjälper inte riktigt.

Det är skönt iallafall att man har sluppit stå i en fabrik dessa überheta dagar! Ledigheten är alltid värd guld och denna ledighet har jag njutit av varje liten minut. (som vanligt)
Det har framförallt varit fantastiskt fina kvällar med fina vänner.
Bland annat har det druckits rödvin, tjejsnackats och rökts lite vattenpipa med Zabina.

I lördags var det Volleybollspelande på Vätterstranden. När sedan kvällstiden infann sig korkade vi upp lite öl och vin i gräset och satt där tills diverse drycker var slut. Därmed kände vi oss manade att ta bussen in mot Murphys för mer intag av drycker.

Återigen en sån där helg som man inte vill ska ta slut med andra ord.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0