# 16: det här får mig att gråta

Jag är en sådan där typisk tjej som har lätt för att gråta.
Jag är väldigt emotionell och har aldrig varit bra på att dölja hur jag känner eller mår.
Pokerface noll.

Jag gråter:
  • ibland när jag skrattar så mycket att det kommer tårar.
  • när något gör mig sådär oerhört glad och berörd.
  • när jag ser musikvideon till Phoebe Buffays "Smelly Cat" (de är elaka mot katten).
  • när jag får alldeles för ont i bröstkorgen.
  • när jag hör om något hemskt som ett djur råkat ut för.
  • ibland när jag blir riktigt förbannad.
  • när jag slår i tån sådär fruktansvärt hårt i en tröskel/ett bordsben/en ångvält.
  • alltid i slutet av filmen Moulin Rouge.
Jag gråter av fler skäl än så men om jag skulle radda upp allt i detalj som får mig att gråta skulle jag till slut bli så trött på det här inlägget att jag börjar gråta.
Jag sparar på mina tårar för de går åt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0