Facebookskador och nattmusik

 

Jag fick följande kommentar på föregående inlägg:

Jag ville trycka på gillaknapp för den kommentaren men frustrerande nog finns det inga gillaknappar på bloggen.
Betyder det att jag är facebookskadad?

Apropå facebookskada så är jag egentligen för trött för att surfa på facebook, men har för ont för att somna så jag ligger vid datorn tills jag känner att jag kan försöka.
Men att vara inne på facebook när man egentligen är för trött är ganska dumt ibland. Speciellt när man är en klumpboris som trycker fel överallt.
Nåväl. Resultatet av det är nog bara kul!

För övrigt har jag upplevt den långsammaste måndagskvällen i mitt liv.
Jag tror jag ska försöka avsluta den nu.
Gutenacht!


Eine kleine nachtmusik... Lite för upprymd, man tycker ju att den borde vara sövande. Som "moonlight sonata" eller nåt.
Men den är fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0