Finally thursday!

Äntligen torsdag.
Jag måste erkänna att jag igår hade den läskigaste onsdagen på länge.
Det gick för bra på jobbet. Allting flöt på som det skulle hela tiden, ingenting krånglade.
Jag är inte van vid det.
Efter halva kvällen (när jag första gången upptäckt hur bra det gick) gick jag som på nålar och väntade på en explosion, ett maskinhaveri utan dess like eller åtminstone något elfel någonstans.
Men ingenting hände.
Mattias sade att det nog blir desto värre idag istället men jag hoppas att min onsdag kompenserade för den oerhört jobbigt tisdagen (som jag hatade av hela mitt allt) och det faktum att en slang i måndags fick för sig att gå sönder.
Slangarna verkar tycka att det är kul att gå sönder under mitt skift och denna gången resulterade det att gul lack med högt tryck sprutades ut okontrollerbart på ställen där det definitivt inte skulle hamna gul lack.
Ett av dem ställena är mitt hår något som jag inbillar mig har gjort det än mer slitnare.

Det är skönt att det är torsdag, bara en kväll kvar innan jag inleder tre dagars frihet!
Jag har verkligen längtat efter denna helgen.
Men jag måste erkänna att det blir lite roligare att gå till jobbet när man har världens raraste produktionsledare.

Fröken Sören har alltid något galet upptåg på gång!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0