Håkan och Görkbörken

Jag har väldigt dålig koll på vad som händer ute i världen, framförallt när det kommer till politik.

Varför? Jag har helt enkelt inte tillräckligt stort intresse.

Trots det kan jag inte låta bli att förtjusas över att Håkan Juholt blivit tillfrågad för posten som partiledare för Socialdemokraterna.

Jag har ingen aning om vilken politik han för men han roar mig, se på honom bara!

Har någon någonsin sett så nöjd ut över en gurkburk? Någonsin?

Jag tycker om honom, dessutom har han ett hemligt vapen. Effektivt eller inte, de hemliga vapnen är alltid de bästa!

Dumt bara att han avslöjade det... För ja. Det är ju inte så hemligt längre. Nu är det bara ett vapen.

Bara en gurkburk.

Men jag tror att det någonstans bakom den där mustachen gömmer sig fler hemliga vapen!

 

Heja Juholt och gurkburken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0