I berusande solsken...


Idag är det stora vårkänslordagen!
Jag är nog inte ensam om att älska att det är lite varmare och att solen bländar med värme.
Vanligtvis hatar jag när våren närmar sig för jag är på något konstigt sätt fäst vid vinterns kyla och mörker men jag börjar alltmer längta efter våren och värmen.

Dessutom är det äntligen lördag idag, jag har nyinköpt öl och ska snart göra mig fin och tåga in mot Jönköping!
Först ska jag till Boris och hänga på Råslätt, därefter blir det ner mot stan, möta Annika när hon slutat jobba och sen... Ja vad som blir sen, vart kvällen slutar och hur det kommer gå kan jag inte svara på nu.
Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0