Kalldusch och mp3

Efter en alldeles för tidig morgon och några timmars jobb ansåg jag mig vara välförtjänt av en lång, het dusch.
Inte så mycket begärt kan man tycka.
Dock upptäckte jag till min förtret att det var omöjligt att få fram varmvatten så det blev en snabb kalldusch istället.
Enda fördelen med det är att man inte fryser lika mycket när man stiger ur duschen, i övrigt är det bara jobbigt utan varmvatten.

Jag tröstar mig med lite coca-cola, något som jag befarar att jag blivit beroende av igen, och jobbar på att överrösta grannens discopop med Sonata Arctica.

Fick för övrigt ett tips i en kommentar i föregående inlägg om att man kan lägga in egna mp3filer i sin spotifyplaylist så nu ska jag ta reda på hur och göra det.
Jag är så dålig på sånt där så det hade jag inte en aning om!

Tack för tipset grabben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0