Migrän och 30årsfest!

Efter en fredagskväll som innehöll en övernattande mammi, en tacopaj och På spåret vaknar jag idag upp till en lördag som bara kan bli bättre än den börjat.
Jag fick stiga upp alldeles för tidigt eftersom mammi skulle med ett tidigt tåg.
Jag konstaterade ganska snabbt att jag hade fått mensvärken från fanders och lade mig i sängen igen när hon åkt, i ett försök att utplåna den migrän som tär på mig.
Dock har jag inte blivit av med den helt men har ändå tvingat upp mig och tagit en lång kall dusch i ett mörkt badrum, något som hjälpte en hel del.

Nu måste jag smeta på mig ansiktet, dra på mig strumpbyxor och förbereda inför färden mot Växjö och Mikaels 30årsfest.
Jag ska träffa vänner jag inte träffat på åratal, flera av dem var mina bästa vänner som tonåring.
Sen spriddes vi för vinden men idag möts vi alla igen!
Det kommer bli så fruktansvärt kul, jag bara hoppas att jag lyckas övervinna skallebanket.

En kopp kaffe till, sen så kanske även jag kan bli människa igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0