Kära dagbok...

Söndagskväll med snöfall och Thåström i högtalarna.
Bra avslut på en väldigt bra dag.

Jag steg upp redan vid sju imorse. Jag vaknade och kunde inte somna om och beslöt mig för att påbörja dagen tidigt.
Dock blev det en tupplur efter att en kompis varit förbi på förmiddagskaffe så att jag var pigg till nästa som kom på en kopp eftermiddagste.
Men det eftersträvas att ta det så lugnt som möjligt. Frustrerande nog känns det inte som att sprutorna hjälpt, något som oroar mig för det visar mer och mer tecken på att problemet ligger djupare i bröstkorgen och inte i revbenen.
Varje läkare säger olika saker och rör till det i mitt huvud och själv går jag och funderar och försöker komma på hur jag ska göra för att bli frisk.
Ett halvår. Det har gått ett halvår nu och jag är trött på det.
Men snart så ska jag få säkra svar säger dem. Snart så.

Jag försöker ändå njuta av min söndagskväll med hjälp av fin musik.
Snart blir det ett par avsnitt av The Pacific igen. Beroendeframkallande serie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0