Att ta sig en pilsner..

Igår traskade jag till jobbet med ambitionen att vara någorlunda lugn på afterwork-tillställningen som de anordnat.
Men det är någonting med företagsfester, någonting med ITABs fester, som gör att man spårar ur, tappar förståndet och dricker en öl till. Och en till, ytterligare en och så vidare.
Det hela ledde till en fruktansvärt bra fredagskväll fylld av skratt, glädje och haderajan.

Dagen idag har därmed varit en bakisdag, ovanligt bra bakisdag, men ändå en bakisdag.
För att råda bot på det öppnar jag mig en pilsner, sätter mig i soffan och inväntar ett knippe goda vänner som i berusande anda snart trillar in för att skåla och skråla bort solskenskvällen!

Med andra ord har jag en riktigt fin helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0