Tekniska handikapp

I dagens högtekniska samhälle där majoriteten styrs av internet, dator och övriga tekniska prylar blir det väldigt lätt att man känner sig handikappad så fort ens dator inte längre finns att tillgå.
Min strömsladd gav upp, lämnade in, kastade in handduken och lade skorna på hyllan.
Detta har resulterat i att jag inte haft tillgång till dator och därmed varit evigt tacksam över att jag har en iphone. Dock väger den inte helt upp, det är så mycket jag bara kan göra genom min dator.

Som jag sade till min käre mor när jag beklagade mig över den tekniska saknaden:
"Det är en sak när jag själv väljer att inte starta upp datorn på flera dar, eller stänga av telefonen så jag kan stressa av ordentligt men när det sker mot min vilja, när jag inte själv väljer bort det, så är det faktiskt lite jobbigt."

Nåväl, ibland är det bra att sakna, det får en att inse vikten av det man har.
Nu har jag mycket att ta igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0