Zombiefication

Ännu en helg har kommit till ända, ångesten inför måndagsmorgonen gör sig alltmer påtaglig och längtan efter nästa helg slänger sig ner som en flygel över mig.
Hur kommer det sig att en helg som, i mitt fall, bara är en dag kortare än arbetsveckan, går dubbelt så fort?

Jag ska inte klaga jag har hunnit med jättemycket men har idag kännt mig mer som en zombie än som en fungerande normal människa så jag kan inte påstå att jag njutit särskilt mycket av min söndag... Men jag njöt desto mer av dagarna före då jag oavbrutet hade roligt!

Bland annat har jag
•varit vilse i Köpenhamn
•svurit åt danskarnas kaffe (det smakar förjävligt överallt om man inte har Baileys i!)
•shoppat loss lite för mycket
•avnjutit flertalet Tuborg Fine Festival (iallafall en dryck som danskarna är bra på)
•skrikit ikapp med en elvaårig dansk på en för kort bergochdalbana
•blivit uthunsad från en pub på Istergade eftersom jag inte såg ut att vara över 20 år(?!)
...och så mycket mer!
Nu är jag helt slut så nu ska jag lägga mig i nytvättade lakan och somna som en gris. För jo, jag har ju hunnit med att städa och tvätta också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0