och aldrig har jag älskat min säng som nu.

 
Det känns nästan inte som att jag har haft semester för det är helt sinnessjukt vad trött jag är.
Att vända tillbaka dygnet till att vakna klockan fyra istället för att somna då kommer ta sin lilla tid antar jag, och under tiden vill jag varna samtliga i min närhet: den där Heidi som ni känner finns inte just nu. Jag är en zombie och jag har tagit över hennes kropp. Därför hör ni bara trötta muttranden när ni tilltalar henner numera och så kommer det nog vara ett par veckor framöver känns det som.



Kommentarer
Postat av: Sanna Svedin

Lust att göra ett bloglovin byte? :) Kolla gärna in på min blogg där det pågår en veckans blogg tävling!

2012-10-06 @ 19:17:33
URL: http://gottagetdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0