Söndagssol o grejer

Det kändes fruktansvärt konstigt att vakna halv sex en söndag, klarvaken dessutom!
Jag steg upp och drack mitt kaffe, såg på Desperate Housewives och förvirrades sedan av att jag varit uppe ett tag och klockan var inte ens sju.
Vad gör man med så mycket söndag?
Jag skulle ta fram en gammal bok som låg i en flyttlåda i en av garderoberna eftersom jag inte har någonstans att direkt förvara alla mina böcker.
Men när jag rotade efter den så tröttnade jag på att behöva rota i en flyttlåda varje gång jag vill komma åt en bok, slet fram lådan och började packa upp. Så nu har jag böcker överallt, men nu är de iallafall lätta att hitta.
Så det tog alltså bara 15 månader innan jag packade upp sista flyttlådorna. Känns lite som en befrielse!

Lite solsken, grannfika och ett par timmar på gymet senare är jag helt slut och önskar att jag hade mer söndag kvar.
Det är alltid svårt att gå och lägga sig på en söndagskväll, men jag hoppas det blir lättare eftersom jag var uppe så tidigt.
Imorgon vankas det att jobba arslet av sig så jag behöver all sömn jag kan få.



Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0